Herkese merhaba 40+1 haftalık olduk bugün 1 saat önce belimden bacağıma inen bir ağrı ile uyandım ve hâlâ geçmedi belimdeki ağrı ve bu arada afedersiniz fazla gazım var gibi bugün zaten kontrolüm var doktorum sancı vs görürse doğumu başlatacağını söylemişti ama olmazsa çarşamba ya da perşembe kesin suni sancı ile doğumu başlatacağım demişti.. ben de suniden korkuyorum açıkcası o yüzden burda doğuramıyorum postu açıp sağolsun arkadaşın biri activating labor videolarını söyledi 2 gündür onu yapıyorum olmayan yalancı sancılarım başladı onun sayesinde 🥰 tecrübeli anneler bu şekilde ağrısı olup doğuran var mı? Acı eşiğim yüksek bu arada ama belimdeki ağrı gerçekten fazla