Özeldeki doktor başka ilde benm yaşadığım yerde değil buradaki devlette nst çektirip bana gönder WhatsApptan her hafta gelme dedi. Sabah 7 de gidicem acilden girsem ağrım var desem bana nst kağıdını vermeyecek ve laf söylicekler devlette takibim yok diye. Napcam of.