Mere plesanta bebeğimizin ilk annesi aslında, dokuz ay boyunca rahmimizde bebeğimizi dış etkenlerden koruyor, beslenmesine yardımcı oluyor. Doğum sırasında ise maalesef çöpe atılıyor. Okuduğum birkaç makalede plesantaya şükranlarınızı sunmak isterseniz onu toprağa gömebilirsiniz yazıyordu. Bazı anneler de bu sebepten istiyordur belki. Açıkçası ben de isteyeceğim ve ona teşekkür edip güzelce gömeceğim. Çünkü çöpe atılamayacak kadar kıymetli bebeğimin eşi 🌸