Merhabalar size de sormak istedim belki aramızda yaşayan anneler vardır
Cuma günü kontrolüm vardı ve kontrole gittim Nst ye bağlandım doktorum ilk nst yi beğenmedi bebek harekerleri yavaş diye ama nst esnasında oldukça hareketliydi 2. Kere istedi tekrar bağlandım yine beğenmedi yine hareketliydi üstelik hıçkırık felan da tutmuştu ve hafif karnımın aç olmasına bağladı yemek yememi yemekten sonra tekrar gelmemi istedi. 3 . Kez tok karnına nst ye girdim ve bana biraz daha iyi olmuş ama en ufak bir hareket azalmasında hemen gel dedi. Şuan da 37+3 günlüğüz ama az da olsa hareketleri eskisi gibi değil önceden canımı acıtıyordu ama artık acıtmiyor ara ara minik hareketleri var ve ben mincikladikca uyanıyor. Hemen gitmeli miyim doktora yoksa evham mi yapıyorum. Erkek bebek. Geceleri de hiç hareket etmiyor bir kaç gündür ben vurdukça uyandirdikca uyanıyor.