Ellaa bende mecburi sezaryen olcm ama mecburi olmasaaa bile kesinlikle kendi isteğimle olurdum . 1-2 hafta da ağrsnı çekmeyide göze alırdım .. geçenlerde doğumhaneye yatışım yapıldığında çığlık çığlığa gördüğüm o kadınlar gözümün önünden gitmiyor . çok bilmişleriii boşver sen . Sezaryen olmak istiyorsan ol . Normal daha iyimş tabi ama kendini normale hazır hissetmiyorsan stres yapmana gerk yk . Çnkü her iki Doğumdada Sonu mutluluk 🤗 Allah izin verirse ...