Aysegul354 bebeğim 43 günlük eşim ben ve bebeğim pozitifiz sürekli emzirin bebeğinizi o şekilde atlatıyorlar ve ateşini sürekli takip edin 38 geçerse hemen acile getirin dedi doktorumuz geçmiş olsun.Ve siz iyi olun güzel düşünün ki bebeğinize bu şekilde yansıtın evet annelik duygusu biraz zor ama geçicek merak etmeyin bool bol emzirin ateş takibi yapın yeter