Zeyleysu Artık son anketim yapıyorum anneler ya iki isim ya da tek koyucam ama iki işimde hoşuma gittiği için biri den vazgeçemedim son haftalarda da kararsızlık devam ediyor
Pheebs Tek isim bence onun için daha kolay. Zaten tek isimle hitap edilecekse 2. İsim gereksiz diye düşünüyorum. Duru çok hoş çok kibar bir isim kızım olursa ben de düşünürüm 🥰🥰