Merhabalar bende devlet hastanesine gidiyorum Manisa ilçe devlet hastanesi doktoruma normal doğumdan çok korktuğumu söyledim oda bana korkuyorsan sezeryen yaparız dedi normalde bize normal doğuma yönlendirin diyorlar ama insan hakları diye bişey var eğer korkuyorsanız sezeryen yaparız dedi o günü aklınıza getirmeyin anı yaşayın düşünmeyin tadını çıkarın gebeliğinizin👍👍 çok rahatladım ondan sonra