Kralice39 40+2 deyiz hala kızım gelmek istemiyo sanırım karantinadym doktrada gidemiyorum herşey üst üste geliyor .. napcami bilmiyorum kizlar bu kadar gecikmesi normal mi ?
Bendiyebiri Kralice39 kız çocukları erken gelir derler birde şuan gözüm korktu 32+6 yız bizde 🙄 çok zordur artık sizin için galiba Allah yardımcın olsun inşallah 🙏🏻
Rumeysayenerkurt Kralice39 çocuğun hareketleri normalse su, sancı vs olmadığı sürece sizi sadece kontrol amaçlı nstye alırlar haftanız geldiği için. Yinede bi şansınızı deneyin kovidsiniz diye ilgilenmemezlik veya geri gönderme durumu yapacaklarını sanmıyorum
Semanurelkun Kralice39 bir doktorun yazısında okumuştum, eğer anne ve bebekte sağlıklı isi 42. Hafta bile sağlıklı kabul ediliyor. Çabuk gelsin inşallah ama bence korkulacak bir şey yok:))
Kralice39 Bendiyebiri rabbim yardımcımız olsun cnm ama benmki gelmek istemiyo sanrim yarin devlete gidim diyorum kabul ederlerse karantinadayken
Bendiyebiri Kralice39 sancın suyun vs bi durumun yoksa kabul edeceklerini zannetmiyorum ama bu konuda tecrübeli değilim malesef ilk gebeliğim benim. Bilen birileri muhakkak vardır. Postun görünsün diye yazıyorum bende. Umarım sağlıkla yavrunu kucağına alırsın 🌸
Yaseminf Covit kadın doğum servisi olan bir sürü devlet hastanesi var oralara gidebilirsiniz ne olursa olsun bebegin iyi olduğuna doktor karar vermeli bence sağlıkla gelsin