Arvenveannesi merhaba teşekkür ederim 🥰 inşaAllah en kısa zamanda sizinde dilekleriniz kabul olur ben doğum yaptım pazartesi günü bugün 3 günlük olduk bile 🙏🏼 Adet düzenleyici bir ilaç değil meme kanseri ilacı olarak geçiyor doktorum içinde ki bir maddenin yan etkisi olarak yumurtalıklarımı şişirdiğini söyledi, gerçektende öyle oldu polikistik olduğu için birden fazla yumurta şişti ama tek gebelik oluştu ikiz ihtimali var demişti, sizde doktorunuzla konuşun isterseniz bu durumu 🥰 en kısa zamanda güzel haberler alın inşaAllah 🙏🏼