Merhabalar en son 33. Haftamızda doktora muayene olduk ve doktor 36. Haftada bekliyorum dedi. Bir sıkıntı olduğundan değil rutin için, aksi olsa muhakkak gel derdi. Şimdi 37. Haftaya girdik bebeğimle.38. Haftada gitsem bir sorun olur mu sizce , bu son aylarda gitmek ne kadar önemli bilen varsa yazabilir mi? Bir sıkıntım bir ağrım yok klasik bel şikayeti hafif mide yanmaları? Yardımcı olursanız çok sevinirim