hepınıze tekrardan merhaba gecen sene burdaydım yedı ay once dogum yaptım sımdı yıne hamıleyım bugun ogrendım aslında ıstıyordum cunku yas sınırını astım asıyorum 😀ucuncu gebelıgım araları 16 ay olucak boyle yakın aralıklı bebelerı olanlar nasıl zormu cok merak edıyorum😀