Aranızda yaşayan var mı acaba hamileliklerimde hiç oluşmadı dönem dönem başlıyor sonra geçiyordu şuan 3. Gebeliğim ve tekrarlamaya başladı doğumda atak geçireceğim diye korkuyorum şimdiden nasıl giderim hastaneye diyorum Bi önerisi olan varsa bilmek isterim bende 🥴