Kızlar salı günü sezaryenim var, bende sendrom başladı, oğlum 4.5 yaşında onu ardımda bırakıp nasıl gidicem? Gözümün önünden ayırmak istemiyorum, hiç ayrı kalmadık, gece hastanede benle kalsın istiyorum ama bu ne derece doğrudur? Ve biz küçükken çok zorluklar atlattık sağlıkla ilgili, haliyle fazla düşkünüm 😔