Esentepe de iken hastasiydim evet muayeneler de ılımlı çok tatlı ama asıl mesele tecrübe çocuğun kilosunu 2 kilo aşağıda söyledi bu bir gece geldi baktiki ben normal uapamiyorum ki hiç destek vermedi ilk di bana yonlerdirne yapabilirdi sadece ameliyata girdi ve yüzüme bile bakmadı yani özel ben para veriyorum madem böyle devlette yapsaydım özele nie gidiyoz az ilgi alaka yani napakim ama kesinlikle ben aşırı pişmanım …..