tiniminihanim_ Gebelikte travazol kullanılır mı kızlar? Doktorumu arıyorum cevap vermiyor sabah . Genital bölge iç dudaklar tırtıklanmis gibi. İdrarda beyaz tortu ve sarı akintim var şu içip gidermeye çalışıyorum.
Emine4128 tiniminihanim_ ben kullandım canım 5.haftamda mantar olmuştu doktoruma sordum kullan demişti
Msl_ege tiniminihanim_ kortizonlu bi krem . çok ince tabaka kullanılması gerekiyor zaren hassas bi bölgeye sürecekseniz , bende doktorunuzdan yanıt beklemekte fayda var
METEBRU tiniminihanim_ Bende kullandım güzelce yıkan ılık su ile ve sonra sür yoksa o kaşıntı çok sürüyor 37 ’den bildiriyorum :)) geçmiş olsun.
Ozgeonataydin tiniminihanim_ hiç bir sorun olmaz ben hamileliğin başından beri kullanıyorum şuanda 33+5 deyim hala kaşıntı olduğu zaman kullanıyorum doktorum yazdı zaten hamilelikten öncede kullanıyordum
METEBRU tiniminihanim_ Bu arada suda çok önemli gerçekten oda biraz kaşıntı işini kesiyor. Dr. Fitil falan verse bile o kadar etki etmiyor o yüzden en sağlıklı olanı su ve temiz tutmak.