Gebelik 2 aylk olsa zaten şimdiye öğrenmiş olurdunuz. Adetiniz baya düzensiz ve ne zaman yumurtladiginizi bilmediğiniz için gebelik varsa bile ne zaman idrar testinde çıkar , ne kadarlık olduğunu hesaplayamassiniz . Tahmini reglnize 2 gün kala yaparsanız belki idrar testinde belli olur. Geç döllenme ihtimali de var tabi. Öyle olursa reglden çok sonra da öğrenebilirsiniz. O yüzden stres yapıp kendinizi yormayin. 9-10 Şubat’ta test yapın aklınızda kalmasın bence. Eğer çıkmazsa bı kaç gün bekleyin regl olmazsa mecbur kan vereceksiniz. Anne olunca çok aşı olucaksnz doğum yapicaksnz. Fobinz en güzel hobiye donusucek inşallah 🤭