Leylasiva21 Pinaremir1208 Benim iki haftada bir iki ünite kan aliyorum 25+1 deyim doktor 28 haftaya kadar dayanbilsen iyi diyo benim kan degerim çok düşük 9 olunca mutlu oluyorum
zamloss123 Pinaremir1208 kan ilacından sonra çay kahve süt tüketilmemeliymiş d vitamininden sonra daha çok c vitaminli şeyler yenilirse emilimi daha çok artırıyomuş mesela yeşil biber yemek d vit emilimini arıyormuş dene bir istersen
Pinaremir1208 Hanımlar bazı kişiler doktorun ne dediğini yaz demişti kontrolüme gittim 2 doz ferinject verdi o takıldı perşembe günü 2 doz daha takılacak
psychologist Hilal08 geçmiş olsun. Çok şükür iyi geçti ameliyatta kanamam olmamış. Sadece çıktığımda karnım yada rahmim bilmiyorum çok acıyordu sürekli karnım diye inledim ama akşama geçti şükür. Korkma doktoruna ve kendine güven 😇