Pinaremir1208 canım henüz hamile değilim ama tavsiye verebilirim kansızlık için..Ve kısaca başımdan geçeni anlatayım..İlk evlendiğim 3-4 ay geçti adettim çok fazla kanamam oluyordu o aralarda bazı strestlerim vardı.Birden başım dönmeye başladı öyle böyle değil gece kustum,baş dönmesi devam ediyor,mide bulantısı var ertesi günü kaynanam bu böyle olmaz hastaneye gidelim dedi.Bende kan vermekten korktuğum için gitmek istemedim.Ama çok kötü oldugum için kabul ettim.Gece 11 felan acile gittik doktor kan alalım dedi belki hamilelik olabilir dedi.Bende mümkün değil hem korunuyoruz hem reglim,doktor olsun olabilir dedi neyse kan verdik sonuç 1 saat sonra çıkar dediler eve geldik.sonra gittik acildeki doktor değişmiş başka kadın vardı doktor mu değil mi bilmiyorum kanım 6 ya düşmüş.Hamile değilsin dedi zaten beklemiyordum dedim.Zaten bu durumda kalma da dedi benim canımı sıktı yarın tekrar gel tahlil yapılsın dedi.Gelmezsem nolur dedim bunun sonu ölüme kadar gider dedi..Sana gel demiyorum GELECEKSİN dedi.Ben hastane işini sevmediğim için gitmedim bana kan hapı vermiş onu kullanırım geçer dedim..Ama kafama nasıl takıyorum ölecek miyim die.Anneme söyledim hastaneye gitmemde ısrar ediyor annem ama hayır dedim bunu doğal yollarla deniyeceğim..Dayadım üzüm pekmezini günde 3-4 kaşık,her akşam çekirdekli kuru üzüm,kan hapı,günlük iki haşlanmış yumurta yani anlayacagın beslenmeme dikkat ettim.Bu arada 1.5 ay adet olmadım strestten tekrar kanmamam çok olursa kötü olurum die.1.5 ay sonra tekrar gittim hastaneye kan verdim ne durumdayım diye ve kan 11 e yükselmiş o kadar sevindim ki ..1.5 ay sonra adet olmadım ya onun için de kadın doğuma gittim kis felan mı var ki diye ultrasonla baktı doktor hiç bişey yok dedi strestten,hava değişiminden olur dedi eve geldim bi baktım adet olmuşum 😅 Yani beyin insanı öyle etkiliyor ki beynen rahat olunca herşey düzeldi..Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın kansızlık yaşayan bir çok kişi var okusunlar bu yazdıklarımı,pekmez sevmem felan demeyin bende sevmiyordum ama saglık olunca herşeye değer bide bebiş varsa