Denizyildizi1 ya ben adetliyken bir ablaya gittim o bana baktı rahimin düşmüş dedi ve 3 gün yanına gittim birde bir kur verdi bana onu uyguladım sonra 4 günde gittim sonkez bakım düzelti tabi adetim bitmiş 3 günde sırtıma yakı kurdu oda 3 gün kaldı ve 3 gunde çıkar ilişkiye gir dedi ve eşimle yanyana valice sağ tarafima ağrı hissettim nasıl bir acı sanki bir damar çakıldı yada iğne batması gibi sonra bu lekelemem oldu 5 gun oluyor yakı çıkarmam ve o günde yumurtlamam günümmüş test yapmıştım