Meryemcim Kızlar 23 haftalık gebeyim gaz sancım olmuştu doktordan gittik bebekte bi sıkıntı yok dedi erken doğumu önleyelim dedi vajinal progestan verdi anlamadım normalde düşük riski olana verilmiyor mu bu ilaç ???
1850 Meryemcim rahimin gelişimini desteklemek amaclı verılen bır hormon. Düşük içinde oyuzden verılıyor. Rahımı destekleyıp sızdede erken dogumun önüne gececek
Lamia Bende erken doğum önleyici olarak kullanıyorum vajinadan alıyorum Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah
Meryemcim Lamia amin inşallah 🙏🏻 Ama şu vajinal yoldan olan ilaçlardan nefret ediyorum bir an önce bitse 🙂
Lamia KaviNim evet gece sık sık tuvalete kalkmamış rağmen sabah ıslaklık oluyor zaten olayda biraz ayakta durunca akıyor yavaş yavas
Nazkin KaviNim bende her sabah oluyo canim 22 haftalik olduk bizde ama ben gece cok tolete kalkiyorum akiyo yani butun gun azar azar 😔