GamzeTokay
Kişiden kişiye değişiyor gerçekten eltimin ilk doğumu çok kolay geçmiş anlatır hep tek nefeste dogurdum diye ikincisi baya kötü geçmiş ablamın üçüncü normal dogumunda rahimi dışarıya çıkmıştı
Görümcemde ilk dogumda o kadar kötü geçmiş ki günlerce hastanede kalmış yav herkes bana kötü dogum anılarını anlatıyor aaahhaha