İkincisi bende de hiç ağrı yapmadı. Ama sözde özel hastane oalcak bilgi vermediler sağlık ocağından öğrendim ne olur ne olmaz diye yazmak istedim. Eğer yakın zamanda kovid aşısı olduysaniz iki asi arasında 15 gün olmaliymis. Ben kovidden 3 gün sonra aşıya gitmiştim boşa gitmişim meğer ilk dozda.