Perayl Basuru olan ve normal doğum düşünen var mı acaba? Benim basurum var ve normal doğum düşünüyorum. Ama doktor kontrol mu ediyor nası olacak hiç bilmiyorum 24 haftalığım..
Ygmrm Perayl bnm var baya var 2 tne norml doğum yptim 3.de nolur bilmiyorum doğumdan sonra daha fazla oldu sanki
Mavistez Perayl benim vardı canm iki kere normal doğum yaptım şuan 3.ye hamileyim inşallah bida normal olacak. Doğumda başvurun dahada kötü olmadı etkilemedi çok şükür tabi doğumdan snra kabız olmamaya dikkat etmek gerekiyor
Nezii Basur varsa doktorunuza söyleyin doğum sırasında ıkınırken basurunuz çıkmasın diye elleriyle makattan itiyorlar yani bastırıyorlardiye biliyorum.
Busranurtopal Bende var 34+4üm doktorumla konuştum doğumdan sonra iyice zorlanırsın dedi. Tercihi bana bıraktı 38+1 de planlı sezaryen yapacak. Hem aşağıdaki dikisler hem basurun ağrısı ben dayanamam