Kızlar yarın sağlık ocağına gidip kan vericem haydi bismillah diyorum. Gebelik var düşüncesine çok kapılmak istemiyorum sonra üzülüyorum.. Reglim 2 gün sürdü ve pembe leke geliyor göğüslerim hala şiş ama önceki ayda böyle oldu ve doktor regl kanaması dedi çatala çıkmıştım. Prolaktin (süt) hormonu yüksek çıkmış onda 30. Dostinex ilaç kullandım 10 gün içinde düştü 7′ye. Şimdi tekrar yükseldi mi acaba? Doktor ne dicek içim içimi yiyor böyle olan var mı? Lütfen akıl verin 🙏🏼