11 haftalık hamileyim ve kan uyuşmazlığımız var doktora sorduğumda 28 haftalık olduğunda bebeğin kan gurubuna bakacaklarını söyledi ama benim aklıma soru işaretleri var nasıl bakıyorlar veya nasıl tedavi ediliyor 🥴yaşayanlar yada bilgisi olanlar dönüş yapabilirmi ?