Öncelikle özelde takipliysen devlete gittiğinde sana ilgisiz davranırlar. Baştan devlete de gitmen gerekirdi. Suriyeliler bizden daha değer görüyor devlette. Daha doğrusu sakaryada öyle. Benim devleti kabul etmeme sebebim virüs zamanı 2 kşilik odada yatmak istemeyişimdi. Vede eşimin yanımda olmasını istedim. Sancı çekerken bile yanına refakatçi almıyorlar devlette. Ama her hastane aynı değildir mutlaka. O yüzden bişey diyemem. Özellerde çok pahalı artık sende haklısın. 1 gece dayanırıım devlete diyorsan devlette doğum yapmak maddi yönden daha avantajlı tabii