Fabulousmom Bebeğimi hiç emziremedim dokunamadım bile 6 gündür kuvözde. Elektrikli pompa ile 3 saatte bir her sağımda 30-40 cc anca çıkıyor az mı? Nasıl arttırabilirim? bestlak ve humana still tea kullanıyorum
Brfant22 Fabulousmom bence ilk 6 gün için 30 40 cc gayet iyi canım zaten artacak yavaş yavaş o yüzden sıkıntı yapma pozitif kalman önemli sütün de gayet yeterli bence 👍
Canefzaaaaa Fabulousmom benimde ilkinde öyle olmuştu sütum çok azdı. Kesinlikle uyku çok önemli canım. Biliyorum bazı zamanlar mümkün olmuyor ama fırsat buldukça uyumaya calis. Rezene çayı iç mutlaka. Bende bestlak ve humana kullandım artıları kesinlikle var.
Peperonni Fabulousmom Merhabalar göğüse karalahana sarıyorlarmış bir arkadaşım söylemişti deneyin isterseniz. inşallah gelir sütünüz bol bol başlarda ama az gelirmiş olumsuz düşünmeyin
Peperonni Fabulousmom Bir de marketlerde satılan maltana içeceğini internette okumuştum onu da deneyebilirsiniz şokta satılıyormuş
Canefzaaaaa Fabulousmom Aaa yaptın mı doğumu Ortadoğu’ya gidiyordunuz değil mi yanlış hatırlamıyorsam. Şimdi nasılsın ? Bende yaptım ama kovid olduğum için hemde ilk günü şehir Hastanesi’nde yaptım. Ortadoğu’nun tavrından hiç memnun kalmadım ama.
Glzz Fabulousmom Canım bulgur pilavi çpk güzel süt yapıyor yada kaysı hoşafı..yeyip uyursan özellike çok güzel süt dolacaktir..Rabbim yavruna hayırlı bi şeklde kavustırsun inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻