Aysenur5 Benim baya yoğundu hatta her hafta cildiyeye gidiyordum yaktırmaya demişti arkadaş ama hamilelikte siğiller yakılmıyor çoğalmasın diye donduruluyor ve krem destekli azalıyor k.doğum doktoru bana normal yapabilirsin ama bebek genital bölgeden çıkarken en ufak kafası eli değse %90 kanser olur dedi riske atmaya gerek duymadım zaten sezeryan istiyordum sezeryan oldum siğillerde geçmedi doğumdan sonra 4 ay kadar yine gittim cildiyeye