Herkese selam kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıranlar hangi haftada yapılması gerekiyor ve süreç nedir ? Bana 28de gel denildi ama bi teste sokuluyormul bi hafta önce mi gitmeliyim sizce ? Bilgi vermeniz mümkünmü 🤲🏻 Ben 27+1 deyim şuan cevaplarınız çok önemli 🙆♀️