Mucizebb Kızlar ayın 9 da hem adet günüm hemde randevum var test fln yapmadım hiç direk kan verecgim. Acaba cikarmi 9. 10 şubatan önce hamileliğini öğrenen varmı
mrvsrcn canım benim bat 10 şubattı, belirtilerim olunca dün yaptırdım yanı 4 gün önce 4.86 çıktı doktorum ne var ne yok adet günün geçince yine yap dedi inşallah vardır yavrularımız
Mucizebb mrvsrcn İnsalh vardır. Senin ama bn galiba pek ümitli degilm adet sancım başlıyor. Sırtım agriyor göğüslerim snki kaynıyor ve sızlıyor 🥺😥
mrvsrcn Mucizebb dur bakalım belli olmaz günün geçince yine yaptır bende gögüs acısı yok kasık sırt bel ağrısı akıntı ve mide yanması var
Mucizebb mrvsrcn bilmiyorum ki bakalım ama adet olacgim eminim tüm belirtiler var bnde çikolata isteği asitli şeylere canm çekiyor genelde ne zmn adet olsam böyle olurum bide araba kokusu gibi koku hissi oluyor genelde adete bı kaç gün kala yine öyle oldum çok heyecanlıyım bu iki günü de atlatsam kan verecgim
mrvsrcn Mucizebb çarşamba yeniden kan vereyim diyorum önemli olan kanda artış düzenli olacak mı diyorlar umarım artar
msjsa Bende yeni evliyim ayda 2kez oluyor bitikden sonrada kahve rebgi tonlu açık şefaf bide akıntılar oluyor anlamyorum