Bugün 26+0 olduk 00:00 itibariyle. Doğum şekli ve vakti için erken demişti 2 hafta önce gittiğimde. Uygulamaya göre 18 mayıs görünüyor ama 37. Haftadan sonra doğum bekleyebiliriz dedi. 28.haftada kontrole çağırdı bakalım ne diyecek çok az kaldı aslında zaman ama hiç öyle değilmiş gibi geliyor 🙄