MerveEbru canım zaten ilk adet günün baz alınır o yüzden sanki adetliyken olmuş gibi olur çok normal bu bunun neyini anlamadın
Merveonay valla canım benim ilk hamileliğim de 22 nisan 2019da korunmayı bıraktık ve ben 8 mayıs 2019da hamile olduğumu öğrendim hatta ultrason cihazı 2 hafta önde gösterdi ama bebeğin gelişimi 22 nişanla tam örtüşüyordu benim o gebeliğimde ki sat de 12 nisandı öyle söyleyim bunu dr bile dedi yani