29 Ocak günü kontrole diye gittim bebeğimin suyu azalmış ve plesanta yaşlanması görülmüş son 2 hafta bebeğim yeterli beslenemediğimden gelişim 2 hafta geri kalmış acil sezeryan ile almalıyız dediler hiç beklemediğim için çok korktum bebeğim küçük olduğu İçin akciğer ve böbreklerin gelişmemiş olabileceği küvezde kalma ihtimali olabileceği söylendi ben sadece ağlıyordum birde dedilerki dua edelim bebeğin doğduğunda ağlasın moralim çok bozuldu bunlar doğuma girecek kadına söylemirmi en azından olabilecek riskleri eşimle paylaşmalarıydı Rabbime bin şükürki oğlumu sağ Salim sağlıklı kucağıma aldım minik bir kuzum var 8 günlük olduk 2.560 kg 45 cm doğdu❤️