İlk kızımın adı Zeynep ırmak 🤗
İkinci de kızım olucak nasipse bende isim bulamadım daha aslında buldum duru düşünüyorum ama ve lakin duruk doruk doru diyorlar bende sinirlendim her bulduğum isme bir kulp buldular bir daha isim düşünmedim doğunca artık buluruz bir isim 🤭🤭🤭