elaweannesi Kızlar bebeğim hala doğmadı normal bekliyorum son 40+2 yani 10 Şubat gelmese müdahale ile alırım dedi doktor Sezeryan yani normal bekliyorum ama gelmiyor bizim cadı fazla nazlı çıktı🌸 Bizimle aynı haftada we aynı durumda olanlar
bayatkahve elaweannesi 38+4 üm ama gelecek gibi değil. Benim de gelmezse 16 Şubat gibi suni sancı verilecek. İlişki, egzersiz deniyorum ama yok..
Kaderkaya54 elaweannesi çocuk anladı ülkenin batigini ekonomik kirizi zamları hissetti tabi bı kere daha düşünmeye karar verdi böle dünyaya nasıl gelim diye
elaweannesi bayatkahve bende aynen ya her gece ilişki ki hep öyleydik ayrıla sıcak duş yürüyüş merdiven I ıhh bana mısın demedi kaldı son 3 gün
elaweannesi Kaderkaya54 galiba gelmek istemiyor ama biz onu bekliyoruz artık babasıyla herşeyi hazır merakla kaldık daha doğmadı yaa 🙈