muserref02 Arkadaşlar Başakşehir şehir hastanesinde doğum yapan yada kontrole giden var mı? Varsa hangi doktora gidiyorsunuz öneriyor musunuz hastaneyi
SumsavMah muserref02 doğum yapmadım ama muaneye gitmiştim İsmail alay dra zaten docentmis çok ilgiliydi sevdim doktoru