maviianne Kızlar bugün 38+5 olduk bebeğimin suyu azaldığı için hastaneye yatışım yapıldı. Sabah suni sancı ile doğum olacak Allah izin verirse. Dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏻
Ozdry maviianne benimde haftaya sali olucak cok merak ediyorum suni sanciyla nasil olcak. Dogum hikayeni yazar misin :)
maviianne amin çok sağolun kızlar. yarın bebeğime kavuştuktan sonra doğum hikayemi sizlerle paylaşırım inşallah 🙏🏻💕