Dilek9191 Hzldrsn tabiki kesilebilir bende kestirdim ozamn tırnak da kesmeyelim mantığı olmayan bi inanış bence saç boyatılmaz mesela neden kimyasal amonyak bebeğe zarar verir diye mantıklı bi açıklama bunuda onun gibi düşün canım
Melisayaren Hzldrsn ben kestim kesilmez diyorlar ama hormonlardan mı bilmiyorum kestiğimden beri uzamadı
Umran__37 Buyuklerimiz kesilmez diyolar ben ananeme sordum kesilmez dedi kestirmiyorum vardir bi bildikleri buyuklerin 😊
Hzldrsn Evet bende soruyorum kesilmez sen bilirsin diyolar saçım surkeli tariyorum ama arkası inat gibi dolaşıyor 😒
Ezgii41 Ben ilk hamileliğimde kestirmiştim şimdi 32 haftalık hamileyim 36-37 gibi kestircem inşallah bende inanmıyorum öyle şeylere. Bebeğin ömrü kısalırmış diye duymuştum ne alaka ölüm vaktini bitek Allah bilir Allah belirler yani saça göremi bu işler