hndnnn 8 Şubat’ta beklenen bebeğimi 4 Şubat’ta nst ye gittiğim de kalp atışı yüksek die bu aksam alıyoruz riske atmicam dedi doktorum ve akşam 5.30 da ameliyata aldı. İlk doğumum geneldi iğne yerini bulamadıkları için bu doğumda da çok korkuyordum ama çok şükür ki anestezi uzmanı ilk yapista buldu ve uyustum doğum çok güzel geçti doktorumun tecrubesine zaten güveniyordum bebeğimi gördüm hemen kuveze götürüp oksijen desteği verdiler 4saat sonra da yanıma geldi kızım şimdi evimizdeyiz çok şükür hafif ağrılarım var ama çok normal zaten Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin 🤲🤲♥️ Doğumum Batman da kemal coşkun yaptırdı iyi ki de ona gitmişim bebeğimi riske atmadı kötü bişey yaşamadan yavruma kavuştum 💖
Leylayz hndnnn ay çok şükür günlerdir sizi bekliyordum bende kemal beye gidiyorum, 35+1 olduk rabbim bana da kolaylık versin, memnun kaldığınıza çok sevindim, var mı önerdiğiniz birşey
pinkymoms hndnnn gözünüz aydınn ❤️❤️ Acaba kaçtı kalp atışı benim bebeğimin de yüksek biraz benim doktorumda tekrar nst bakıp durumuna göre sezeryana alabilir
hndnnn Omur10 İğne vurulduktan 1dk sonra uyuşma başlıyor göğsün altıni hiç hissetmedim açıkçası bende çok korkuyordum sadece bı baskı hissi var ama sürekli seruma bişey katıp rahat hissetmenizi sağlıyorlar zaten acı falan hiç birşey hissedilmiyor baskıda iki dk suruyor sadece bebek cikartirken okadar korkmanıza hiç gerek yok 😀
hndnnn Leylayz amin inşallah. Hiç beklemiyordum nst de sürekli yüksekti kalp atışı çocuk sıkıntıya girebilir riske atmicam dedi bu aksam alıyorum ben şok tabi agliyorum 🤣 doktor ne ağlıyorsun herşey güzel gecicek falan rahatlattı bayağı çok babacan birisi zaten iyi ki ona gitmişim içiniz rahat olsun ameliyat ortamıda öyle korkutucu değildi
hndnnn Leylayz Ben acil olduğum için boş oda yoktu dogumhanede ki odada kaldım benim için çokta önemli değildi açıkçası ameliyat iyi geçti sorun etmedim 12 saat kaldırmıyor kemal bey uyuşukluk geçince hemen kalkamiyorsunuz yani kayısı hosaf la da gaz kolay çıktı bide bol yürüyüş ettim size de kolay doğumlar nasip olsun insallah
kayraninannesii hndnnn odaya gelince hemşire karnınıza baStırdı mı acaba bir kaç kişiden duydum cok acıyormuş o🥺
Leylayz hndnnn sizinle doğum esnasında iletişimi nasıldı bende kemal beye çok güveniyorum zaten herkese de buradan öneriyordum. Ama doğuma yaklaştıkça endişe başlıyor, mümkünse iki soru sormak istiyorum bebeğiniz kaç kg doğdu bir de ne kadar ücret ödediniz sezeryan için
hndnnn Leylayz Ameliyat haneye girdiğinde eşim kizimin eşyalarını almak için eve gitmişti girdi içeri kemal bey eşin geldi getirdi eşyaları flan korkma güzel gecicek dedi nasılsın flan sordu diğer çocuk gelmemiş dedi öyle sonra yanındaki yardım eden hemşireyle sohpet ettiler giderken de geçmiş olsun güzel geçti dedi 3600 doğdu kızım çok şükür
Leylayz hndnnn çok teşekkür ederim bugün pazar sancılarınız olması üzerine gittiniz hastaneye sanırım, sancı çıkınca mı doktora bildirdiler yoksa orada mıydı
hndnnn Leylayz Yok hayır ben 4 Şubat cuma doğurdum normal nst çektir demişti o gün için ilk nstmi beğenmedi kalp atışı 190lara vuruyordu bebeğimin git bidaha busfer uzun nst çeksin dedi kalp atışı hep yüksek olduğu içinde hiç riske atmicam bebeği içerde rahat deil dedi alıyoruz dedi amelyta girmem yarim saat içinde oldu zaten acele aldi yanip
hndnnn pinkymoms 195 lere idi malesef 170 lere inip yine çıkıyordu hiç beğenmedi o nst yi Allah’tan haftası iyiydi çok şükür
hndnnn Leylayz Ne demek kemal beye güvene bilirsin gerçekten inşallah güzel haberler duyarız sizden de 😍
pinkymoms hndnnn ya ben de 38.haftadayım 160üzeriydi hep öyle söyleynce tedirgin oldum bebeğiniz nasıl peki bir sıkıntısı yoktur inşallah
hndnnn pinkymoms 160 falan normal ama 190 ve inmiyor 170 altına benimki öyleydi yani inse çıksa sorun yokta inmiyordu benimki haftamız gelmisse çokta korkulcak bişey değil bence en önemlisi bebek icerde durmak onu rahatsız ediyorsa almak en mantıklısı zaten doktorunuz der size muhakkak öyle birşey görürse 4 saat kuvezden sonra geldi yanımıza çocuk doktoruna kan falan kalp atışlarına bakıp muayene oldu sorun çıkmadı taburcu oldum ertesi gün hamd olsun 🤲
hndnnn kayraninannesii ilk ciktigimda kum torbası koydu uyuşukluk vardı hissetmedim sonra bı masaj gbi baski yaptı oda acımadi çok uyusukluk geçince bunu son yapıyorum dedi o da 1 dklkbisey zaten aciyor ama dayanilmicak gibi değil
pinkymoms hndnnn ya çokk sevindimm rabbim sağlıklı uzun ömürler nasip etsin inşallah bebeğinizle birlkte❤️❤️ Gerçekten içime su serptiniz bi rahatladımm 🤲🏻 Çok geçmiş olsun