Kaderkaya54 buse_2695 buse_2695 Her doktor yapmayın felan der ama sosyal medyalarda felan çok görüyoruz suratlarinda bir ton makyajlı hamile kadınları bende yapıyorum Allah korusun evlatlarimizi
Lulikli buse_2695 sormak aklımın ucundan bile geçmedi. Canım isteyince hepsini yapıyorum açıkcası 🧐 Genelde sürekli eyeliner sürerim başka da makyajım yok zaten. Arada rujla destekliyorum o kadar o da maske takıyoruz zaten.
2kizanasi Özellikle sormadım zaten sadece göz makyajı kullanıyorum onada devam. İçeriği doğal temiz ürünleri kullanabilirim gibime geliyor / yves rocher kullandım hep ilk gebeliğimde
buse_2695 Benim doktorumda yapma ne kadar olsa kimyasal dedi ama protez tırnak ettirende var makyaj edende bende sorun olacağını düşünmüyorum sonuçta çatlak vs olmasını önlemek için yağlar kremler kullanılıyor hemde göbeğe
Melike13 buse_2695 makyajla bi alakası yok doğal içerikli ürünler kullanabilirsiniz saç çok hassas boyatmak direk plasenta yoluyla geçiyor ve krem olarak serum etkili yaşlanma etkili kremler kullanmamak lazım
buse_2695 Melike13 yok saçım zaten kendi doğal saçım benimle birlikte hamile olan arkadaşımın doktoru kesinlikle makyaj yapma oje sürme demiş
Melike13 buse_2695 doktordan doktora değişiyor herkes farklı bi yorumda bulunuyor ama bir sağlıkçı olarak bende önerimi söyledim 🙏
FusunF buse_2695 doktor bana yap abartmadan dedi yanı hamile olunca bakımsız mı olalım birşey olmuş olsa benim annem 3 çocuğuna makyaj yapmış oje sürmüş topuklu ayakkabılarıyla işe gitmiş 😀
buse_2695 FusunF benim suratımda ergenliğimde vs hiç sivilce olmadı hamile kaldım kalalı her yerim sivilce doldu kaldı normalde oje sürmeyi süslenmeyi seven biriyim hadi yapmayayım dedim ama iyice kendimi böyle görünce garip geliyor 😂
Denizyildizi1 buse_2695 İlk defa duyuyorum oje sürmenin makyaj yapmanın ikinci gebeliğim şuana kadar bur sürü doktor değiştirmişimdir hic biri yasak demedi neden acaba oje sürmeyi uzun zamandir bıraktım sabah sürsem bulaşık yıkayınca uçları soyuluyordu silmek zorunda kalıyordum inat ettim sürmüyorum bende😂😂