Gns-gur Teşekkür ederim darısı en kısa zamanda saglıkla size olsun. Birincisi kan pıhtılasmasından düştü, ikincisi ise bebegin kendi rahatsızlıgından dolayı düştü, ikisinde de kalp atısı alamadık. Size tavsiyem normal dogum doktoru ile devam etmeyin. Perinatolog ile devam edin yolunuza. Çünkü bizler artık riskli gebeliğe giriyoruz