ZeynepBRK3 Kızlar 38+5 im hepimiz yaşadık bu karın sertleşmesini yani zaten öncedende yaşıyordum normal bi durum evet biliyorum ama çok daha şık olmaya başladı dogumun habercisimidir sizce nedir ?
Helpmee ZeynepBRK3 evet ben tam senin haftanda doğum yapmıştım bebeğin kendini doğuma hazırladığını söylemişti doktorum
Kaderkaya54 ZeynepBRK3 Kiz bana suni sanci verdiklerinde karnımda hem ağrı bide. Aşırı sertleşme oluyordu e doğum yaklaşmış artık bunlar normal şeyler
ZeynepBRK3 Kaderkaya54 evet canım normal gayet farkındayım ama çok sık oluncamerak ettim zaten artıkbian önce dogurmak istiyorum hayırlısıyla çok yoruldum