nazligazioglu canım ben bebeğime yeni doğan sünneti yaptırdim şuan 3 aylık ..kadın doğum doktorumda erkekti oda kendi oğluna yeni doğan sünneti yaptırmış çok tavsiye etti mutlaka düşün araştır dedi..doğum yaptığım hastanenin genel cerrahi ilçede görüştüm şuan bütün aileler bunu tercih ediyor diyince karar kıldım..8 Kasım günü doğdu oğluşum 🙏ve aynı gün sünnet oldu..bezini her değişmemde sünnet bölgesine yazdığım kremi sürceksin ve göbeği düşene kadar sünnet yeri iyilesmis olacak dedi..bebekler ilk 48 saat ağrı acı hissetmiyormus ve bezin içinde iyileşmesi hizlaniyomus.. sünnetten üç gün sonra kontrole çağırdı sıkıntı görmedi..5. gün tamamen iyilesmisti ve 7. Gün göbeği düştü yani doktorun dediği gibi oldu göbeği düşene kadar sünnet yeri iyileşti bile🤣şuan iyiki yaptırmışim aradan çıktı hem ben uğraşmadım hem bebeğim ağrı acı hissetmedi yani eğer ilk doğduğunda duygusal davranmayıp kiyabilirim dersen kesinlikle yaptır çünkü ilerde hissetmesindense hissetmediği dönemde yaptırmak en iyisi