Nur-07 Merhaba kızlar oğlum olacak inşallah ismini Doruk koymayı düşünüyorum ama sürekli bana Doruk koyma Doruk koyma diyip duruyorlar ben Erkek olacağını öğrendiğim gün Doruk olsun ismi dedim sizce nasıl isim olarak
GizemSanmaz Nur-07 Çok güzel bir isim kimin ne dediğini hiç önemseme bence senin ne istediğin önemli ☺️ İnsanlara bakarsan ohoo neler diyorlar o yüzden senin içine siniyorsa insanlara fikrini bile sorma 😘
Gizemsgumgum Doruk ismi güzel ben de severim ama doruklar çoook haylaz olurmuş 🙂 koyma diyenler neden olarak ne diyorlar
Nur-07 Gizemsgumgum 😅Anlamını bilmiyorlar ki güzel değil diyorlar sadece ben hocaya bile sordum bir sakıncası yok dedi