Annemveben2 kabak çekirdeği hamileler için çok faydalıymış. Normal ayçekirdeği de en bayıldığım şeydir, yedim bi kaç kere. Yani bebeğe hiçbir zararı oldugunu sanmıyorum bazen annede sivilce falan yapar belki bünyeye göre değişir ama zararı olacak bir şeu değil bence