selimsarea benim 12+5 te gittiğimde çok büyük ihtimal erkek dedi. Sonra fetal dna sonucum geldi kız çıktı. Doktor fetal dna sonucunun yanılma olasılığı çok çok düşük dedi. Tekrar baktı tam göremedi ama 3 çizgi var bu kız olduğunu destekler dedi. İlerleyen haftalarda daha net görürüz dedi. Bende post açtım hatta biri ordan bana fetal dna da kız çıktığını ancak doktorların ısrarla erkek dediğini detaylı ultrasonda da erkek çıktığını yazmış. Testin ücretsiz tekrarlanması isteyecekmis.