Merhabalar, biraz açık yazacağım kusura bakmayın ama çare bulamadım belki öneri veren olur.
Normalde de , gebelikte de kabızlık yaşamadım aksine çok iyi çalışır boşaltım sistemim . Sezeryandan sonra ilk tuvalete çıkış 4 gün sonra oldu çok acılıydı tabi, 2 ay oldu hala aynı. Tuvaletimi yaparken sanki içimden dikenli tel çıkıyor , sanki tuvalet yol bulamıyor canım çok yanıyor. Kabızlık yok canım çok açıyor sadece şu an ama canım yanacak diye tuvalete gitmekten kaçınıyorum. Hemeroide çevirecek diye ödüm kopuyor . Tuvalette canımdan can gidiyor sanki , öneriniz var mı?