Polenpolen52 Teşekkür ederim cevap için canım 🥰 Dediğin gibi ondandır bu sefer alt kısımda olduğu için sormak istedim uzanırken kalkarken bile acı duyuyorum resmen ondan değişik oldum , başından beri karın ağrım oluyo zaten tek belirtim hep buydu takmamaya çalışıyorum o yüzden 😊 dikkat et kendine çok inşallah çok sürmeden geçer ikimizinde ,sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻👼🏻