Merve88 Merhaba anne adayları aslında bebeğim 3 buçuk aylık oldu ama ben Yenı yazabılıyorum erken Doğum yaptıgım lohusalığım sezaryan agrılarım göğüs acılarım derken bugune kısmet oldu☺️ 8 mayıs sabahı saat 5 bucukta tuvalete kalktım çişimi yaptım yatagıma yattım gecıp neyse sıcak bısey geldı akıntıdır dedım gectım 10 sanıye geçti gecmedı tekrar geldı elımı bı attım camasırım sırılsıklam buarada bende 34. Haftamdayım hıc beklemedıgım bısey kalktım hemen tuvalete kostum zaten o an bacaklarımdan hafıf kanla karısık su akmaya basladı pecete koyup hemen esımı uyandırdım kalk suyum geldı dıye ama nedendır bılmıyorum korkmadım telaş yapmadım sadece kafamı kurcalayan erken dogucak olmasıydı eşimin yataktan bı fırlayısı var hala aklımıza geldıkce gulerız neyse kalktı yanıma geldı o da zavallım bana dıyokı uyku sersemı aşkım adet oluyo olmayasın 😂😂 ne adetı hamıleyım adet nasıl olucam dedım baktım bu evdekı halıyı topluyo suyum akmasın uzerıne dıye uzerını bır gıyınısı var gomlegın düğmeler yamuk yumuk pantolonun fermuar acık neyse annemı aradık yanyana evlerımız suyum geldı hastaneye gıdıyoruz gel dıye neyse arabaya bındık buarada su oyle bı gelıyo kı altıma tshırt koymsutum kalın banamısın demıyo arabanın koltuguna derısofrabezı koyduk oyle gıdebıldım hastaneye geldık muayenem yapıldı doktorum artık donusu yok suyun gelmıs sadece erken olduğu ıcın cıger gelıstırıcı ıgne vurup 48 saat beklememız lazım dedı acılmam da yoktu agrımda sancımda yatışım yapıldı nts ye bağlandım sancı cıkıyo ama bende bısey yok ıgnem vuruldu 24 saat gectı artık suyumda ıyıce azaldıgI ıcın bebegımın hareketlerıde gıderek yavaslamıstı ıkıncı Ignemıde oldum az az sancım olmaya basladı En son nts ye baglamdıgımda kalp atışlarında anormallik olmaya başladı ani bi şekilde hızlanıp yavaşlıyodu doktorum tanıma gelıp haftasını tamamlanmadığından bu ani kalp degısımlerını kaldıramaybılır dedı kararı sana bırakıyorum ıstersen sunı sancı verıp bekleyelım ıstersen sezaryana alalım dedı bunu soyledıgınde 38. Saatımızdeydık hastanede suyum iyice bıtmıstı zor bı Doğum olacaktı dedımkı ben sezaryn ıstıyorum gozumu acıyım herşey bıtmıs olsun 😬 1 saat sonra benı doguma aldılar zaten 3 nefes sonrasını hatırlamıyorum gozumu actım yanımdakı doktora ılk sorduğum bebegım nasıl saçı varmı 😂 odama geldım bebegım 2380gr dogdu 47 cm zeynep elis adında sımsıyah gür saçlı dünyalar guzelı bı kızım oldu kuvözde falan da kalmadı yarım saat sonra yanıma verdıler çok küçüktu o ilk bakısmamız kokusu mınıcık ellerı herturlu acıya sıkıntıya degerdı o benım minik mucızemdı ertesı günde hastaneden cıkıp evımıze geldık 💕 buarada dogumdan 1 gün önce de dugun gıtmıstım kuzenımın baya bı oynadım onun etkısı vardı sanırım erken dogum yapmamda son haftalarınızda akıllı durun kızlar 😂 bıraz uzun oldu Doğum hıkayem opuyorım hepinizi Allah hepinize hayırlısıyla yavrularınızı kucağınıza almayı nasıp etsın
ikizlerrr masallah Allah bagıslasın😊 erken dogmasına ragmen küveze alınmamıs cok guzel bısey bende cok korkuyorum 14 gun sonra dogumum alınmaz inş cünkü 36 haftalıkken dogum yapıcam ikiz oldugu için👭
Merve88 Bellide ikizlerrr genelde 2 kilo üzeri ve solunum sıkıntısı olmadığı zaman gerek duymuyorlar hayırlısıyla kucagına alırsın ınşallah yavrularını
Hakanleyla Masallah darısı başımıza insallah canım Allah analı babalı büyütsün. Cok güzel bir paylaşım olmuş. Güldüm birazda bizde de böyle olacak mı diye 😍💕🍼